Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-26, 16:59 #48
Deeds Deeds är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2005
Deeds Deeds är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2005
Citat:
Om de lägger ut tex deras företagsbilar till salu så förutsätter jag att de inte
är intressanta längre och är lediga för alla som är intresserade liksom att allt
annat som läggs ut på marknaden är till salu.
Måste vara det mest korkade som har skrivits iaf... Menar du att om jag "glömmer" att betala en avgift på min firmabil så är det fritt fram för alla andra att köpa bilen till samma månadskostnad ? Skärpning! Det du gör är fruktansvärt och omoraliskt. Jag har en firma som modifierar konsoler. Vi har en konkurent som råkade ut för samma sak. Ett pucko hade reggat deras .com för att de inte var snabba nog. Av en slump så kollade jag om .com fanns ledig och det fanns den. den idiot som köpt upp den hade glömt att pröjsa. Då ringde jag mina konkurenter och berättade för dom att deras .com fanns ledig. Tack vare att jag gjorde detta så fick jag ett litet paket i min brevlåda från ett par mycket tacksamma konkurenter. Så skall man göra. Finns inte ord för vad jag tycker om folk som dig. Det skitsnacket du kör med "jag har inte gjort nått fel bjäbb bjäbb bjäbb...." Legalt kanske du inte gjort fel men moraliskt sett så är du en patetisk liten sk*t.

Fy fan att det finns folk som bara vill sabba....

Om jag inte är snabb nog att larma hyrbilen.....är det ok för någon annan att ta den då ?
Deeds är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat