Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-23, 18:03 #7
Pekay
Guest
 
Inlägg: n/a
Pekay
Guest
 
Inlägg: n/a
Citat:
Originally posted by efa@Nov 23 2003, 12:36
Information om resdestinationer, reseguider, resetips, språkguider, tävlingar om resor, medlemsklubb för reseföretag, diskussionsforum kring resor... det finns mycket man skulle kunna göra.

Vad gäller lönsamhet så tycker jag att det är rätt mycket värt för ett resebolag att få 10.000 presumtiva kunder i månaden. Och det även om de inte handlar online. Resebranschen har först nu börjat förstå att internet främst används för att hitta information om resor, men att köpen sedan genomförs på resebyrån inne i stan...
Vadå 10 tusen kunder om dagen. Vilken verksamhet är det inte bra att få så många kunder på.
Du svarar fel, 10 tusen besökare är inte lika med 10 tusen KUNDER.

"Information om resdestinationer, reseguider, resetips, språkguider, tävlingar om resor, medlemsklubb för reseföretag, diskussionsforum kring resor"

Vart ser du pengarna i dessa förslag?
Jag kan ju på rak arm säga att reseguider m.m. är otroligt massa jobb. Hur ska du tjäna pengar på det?
Kommer aldrig gå ihop. Inte med 10 tusen unika per månad.
  Svara med citatSvara med citat