Det är ju skillnad vad man gör vid datorn anser jag. Spelberoende är väl farligt skulle man kunna påstå även om jag inte bryr mig att jag drabbas av det några gåner om året (Nyligen World of Warcraft). Internetberoende är väl kanske farligt på sitt sätt om man ägnar det endast åt nöjen. Jag skulle vilja påstå att min syster är mer beroende av Internets nöje än vad jag är då hon tillbringar dagligen minst 4 timmar framför Lunarstorm och msn.
Men att vara beroende av att kolla statistik och annat smått & gott hör bara till det dagliga arbetet. Istället för att chefen kommer in och berömmer dig så ökar siffrorna på en hemsida... samma budskap fast via olika medier

Att vara beroende av att kolla forum (som tillexempel wn) är ju bara ett gott tecken på att man vill lära sig mer inom branchen. Och det är det knappast något fel på
Kollar själv statistiken väldigt ofta... Därför har jag funderat på att koda ihop något program som visar på en seperat skärm all statistik som jag vill se

Även google adsene hade varit fint att få med. Då minskar jag även mina favoriter med några %
CS är bra... det får mig att släppa alla tankar på arbetet och efter en timme sitter jag igen som klistrad framför arbetet just på grund av att dessa spelberoende människorna har räddat mig. Hur förbannad tror ni jag är när en 11åring lyckas ta mig gång på gång?