Flitig postare
|
|
Reg.datum: Sep 2004
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Sep 2004
|
"The page cannot be found"
Hehe...!! Dom är snabba på att ta bort sidorna! :-)
Faktum är väl att allt som har med sidoptimering egentligen är en massa hysh-hysh. Folk snackar en himla massa...
Det finns väl få verksamhetsområden som har så mycket skojare sm SEO företagen! Jag har kollat lite... och på detta forumet verkar ju finnas gott om skojare!
I alla fall av de trådar som man kan läsa.
Jag har också reagerat över det det hyckresi som präglar SEO företagen. Alla verkar gömma sig...
Han killen som ringde till mig trodde att jag ville lura honon genom att byta IP adress! Jag visste ju att han dregla som f*n i sin logg.... det tog typ 30 sekunder efter jag gick in en andra gång som han ringde till mig. jag bytte varken dator eller IP, så det vet jag inte hur det kunde bli så.
Han sa på fullt allvar att jag fick inte surfa på hans sidor eftersom jag inte var intresserad av lån!
Vi hade en rätt lång diskussion... jag erbjöd mig att luncha med honom. Jag tyckte han var rolig, men han hävdade med bestämdhet att "han hade rätten på sin sida".
Det är väl endå att dra upphovsrätten ett steg för långt!
Nåja, så är det! Jag erbjöd mig att ha hans sida som startsida så han kunde kolla IP nummret fler gånger.
Det är som det är. Det finns folk för allt!
|