Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-22, 11:47 #5
hyperflys avatar
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: May 2004
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare
hyperflys avatar

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Blue-Eye
Citat:
Originally posted by -hyperfly@May 22 2005, 01:20
Citat:
Ursprungligen postat av robertsson
Jag vet inte om double.se tillåter poker, men man behöver i alla fall inte vara AB.

Jag tycker det är konstigt med företag som inte vill göra affärer med enskilda firmor. En enskild firma känns säkrare betalningsmässigt än ett AB med tanke på att ägaren är personligt ansvarig för skulderna.
Double har jag valt bort, för 800kr per månad kan man få runt 1600 klick om man har tur. Tar hellre det.

Frågan är om Google Adwords accepterar det om man lägger i england bara?

Du får inte kvalitativa pokerbesökare för 50 öre kan jag lova dig.. Räkna på 3-4-5 kr per besökare. Minst! Såvidare du inte vill ha 13-åriga tjejer med veckopeng strax under vad en kexchocklad kostar.
Skrev om man har tur :P

Spelar iaf ingen roll, bara menar att det är onödig avgift till Double och tror knappast man får kvalitativa pokerbesökare från Double.
Sen tänker du lite fel, besökaren ser inte vad annonsen kostar och man trycker inte på annonsen om man inte är intresserad. Ligger den på rätt plats och kostar 50 öre är den lika kvalitativ som om den kostat 3kr.
Är inte alltid så att rätt plats kostar mer, eftersom det istället ger fler klick.
hyperfly är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat