Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-21, 16:07 #9
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Gör man jobbet själv finns större möjligheter till marginaler. Det är inte så konstigt!
Jag vill gå in på en annan sak också, försäljning online eller offline handlar inte bara om att sätta upp banners, adsense eller annan typ av annonser, det är så mycket mer. Annonsering handlar om att knyta kontakter, ge bra information hjälpa och underhålla sina
besökare/potentiella kunder.

Tex så har vi en telefonkonferens 2-3 gånger per månad där den som vill få gå med och ställa frågor och komma med synpunkter samt
får en chans till översyn av deras siter. Vi hjälper också till under konferensen med sidans sales copy där vi bjuder in en av de bästa
inom copywriting för att kostnadsfritt för deltagaren få en översyn vilket är mycket Mycket uppskattat.

- Varför betalar vi $300-1000 för en gubbe som är bra på copywriting bara för att andra ska tjäna på det?
- Försöker vi sälja något när vi har alla där eller försöker vi sälja hans erbjudande?

Nja.. inte direkt men indirekt, det vi är ute efter är att knyta kontakter, bygga upp en relation med våra subs så att de ser att det inte bara är en "marketing machine" bakom mailen och siten utan att det faktiskt är någon som vill hjälpa och som bryr sig om lilla mig som sitter på andra sidan klotet och försöker dra in några extra dollars varje månad.

Tror ni att de köper när vi rekommenderar något i våra utskick? You bet they do!

- Varför?

De vet att information, tipsen och produkterna, från oss är bra och fungerar. De vet vem som skickar ut den och att vi inte försöker
pracka på dem en massa strunt utan seriöst vill dela med oss av vad som fungerar för oss i våran vardag. Och som fungerar för dem bara de följer våran information.

Det är just det som försäljning handlar om för oss.

edit: ni han visst före medans jag skrev det här, återkommer snart med svar på era frågor..

/ Tomas
Tomas B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat