Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-21, 10:25 #5
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Originally posted by tomas@May 21 2005, 09:50

Jag utgår ifrån att du pratar om vanliga banners vilket i mitt tycke är
ett av de minst lönsamma sätten att dra in intäkter från en sida.
Varför envisas alla med att sätta upp banners och adsense länkar på sidan med
mål att få några procents ctr när det går att få betydligt mer intäkter från sidan
med lite engagemang och arbete.
Om man tycker att det är fint med banners och inte har några speciella
lönsamhets mål med sidan så är det ok,
Tyvärr verkar det som om 95% eller kanske ännu fler inte har fattat det här med annonsering och proppar sina hemsidor fulla med blinkande banners. Sedan klagar dom på att dom inte tjänar några pengar

Man kan läsa ganska roliga kommernarer om annonsering genom TD på CINT.
http://www.cint.se/Sweden/asp20/Tree.asp?i...er=1&RowCount=0

Kvinna, 22 år 1,0 2001-10-02 Ett jävla SKITprogram!!!! Har haft det hur länge som helst och använt det precis efter instruktionerna, har anmält mig till nyhetsbrev, klickat på skitlänkar, och varit inne på internet hur länge som helst och jag får inte en krona för det!!! Andra människor som håller på som jag får typ 400 i månaden!!!! Så jävla tramsigt, kontot funkar och allting, det står att jag har kanske 300 spänn men jag får aldrig ut dom... Och tack vare det så blir min mail fullproppad varje dag av en massa skitnyhetsbrev!!!!! DÅLIGT!!!! DÅLIGT!!!! DÅLIGT!!!!!

Jenny, 31 år 1,6 2000-09-21 Jag hade förväntningar på denna site. När jag efter att ha haft deras reklam på min site i någon vecka kollade inkomsten var den löjligt låg. Jag testade från ett annat nät. Ingenting registrerades. Andra testade - samma sak. En dag såg jag att den futtiga 20-lappen jag fått ihop hade MINSKAT med ett par kronor. Nä, efter allt jobb jag trots allt lade ner på det här är min enda åsikt: "gå i konkurs, Tradedoubler!".
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat