Citat:
Originally posted by petter@May 20 2005, 01:02
Någon mer som märkte fördröjd och ryckig leads/avslut-rapportering under gårdagen den 19 maj på TD? Har fortfarande en lucka på flera timmar utan aktivitet, vilket är mycket ovanligt, men det kan ju mycket väl vara fortsatta fördröjningar som spökar.
Tycker överlag att leads/avslut-rapporteringen är mer fördröjd nu jämfört med före den nya designen lanserades.
Sedan såg jag också att sidan med preliminära utbetalningsdatum hade tagits bort i samband med nya designen. Kommer utbetalning alltid att ske i mitten av varje månad numera, varför inte denna lista behövs längre för info?
|
Rapporteringen har laggat väldigt mycket varje dag sedan nya designen infördes. Mot en tidigare fördröjning på 0.5-3 timmar dagtid laggar det nu 3-10 timmar på dagtid.
Vad gäller utbetalningstabellen, så visst saknar jag den oxå, men den förra var för 2004, inte uppdaterad på år och dar med andra ord.
Sedan kan jag såga så här, jag är anställd hos en av annonsörerna på TD, och vi har haft totalt 2 ansökningar till programet sedan nya designen, mot ca 5 st om dagen normalt.