Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Jan 2004
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Jan 2004
|
Jag finns med på webbfacit, har fått några hits från dem, inga avslut dock.
Häromveckan fick jag ett snailmail av dem där de ville att jag skulle bli lite mer engagerad, hamnade i pappersinsamlingen eftersom trafiken hittills inte genererat något. Kan vara mitt eget fel, men men.
Ser inte problemet, vill man inte vara med är det väl bara att skicka ett mail. Vill man vara engagerad så kan man betala för sig. Vill man vara passiv är det bara att låta saker och ting ha sin gilla gång.
Men att dra upp en massa saker i forum både här och där vilket spär på rykten, både positiva som negativa ser jag inget värde i. Det bästa är att kontakta företag direkt och kolla såvida det inte handlar om rena lurendrejerier som vi sett otaliga trådar om här på wn. Kan förstå upprördheten över konton, kanske var att ta det lite för långt. Men som sagt, hör i så fall av er till berörda parter och ordna upp saken.
ps jag har ingenting med webbfacit att göra mer än att jag råkar finnas listad där (vilket iof hamnar under PUL eftersom jag driver EF och det i sig är ett övertramp, men jag tycker inte att det gör något i detta fallet) ds
|