Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-19, 16:31 #6
Eclipse Eclipse är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2004
Eclipse Eclipse är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2004
Wow...!! Det är ju helt underbart!

Jag fick kontoinformation av webbfacit som min första kontakt med företaget över huvud taget!

Jag tyckte det var ett suspekt sätt att registrera medlemar på så jag skrev att dom skulle ta bort allt om mig och mitt företag, vilket jag tror dom (han) gjorde.

Jag tycker det är ett fult sätt att lägga in företag i ett register. Alltså att surfa runt på webben och lägga in företag & konton utan att fråga!

Kan man med att göra det kan man säkert med att skicka faktura på någon beställd vara... som man har beställt på grund av att man verifierade sitt ej beställda konto... Eller nåt!

Nej... jag kände då att mitt namn vill jag inte förknippa med Webbfacit och jag är benägen att säga att den känslan består!

Jag tror inte heller en eventuell medverkan på deras sajt skulle påverka mina affärer positivt.

Dom får gärna länka till min sida, det är inte olagligt att länka till hemsidor på Internet. Men att skapa ett konto i mitt namn... nej, det var i kreativaste laget för mig!

Redigera: Förresten, jag har aldrig noterat några besökare från deras domän i min logg så av den anledningen är jag rätt säker på att det inte finns någon information om mitt företag på deras webbplats. Det finns ingen anledning till att misstänka att all information inte är borttagen.

Rätt ska vara rätt!
Eclipse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat