Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-17, 14:14 #6
TradeDoubler Support TradeDoubler Support är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2005
TradeDoubler Support TradeDoubler Support är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2005
Hej!

Angående vårt nya gränssnitt:

Vi har inte lagt mest fokus på att det ska vara snyggt, utan snarare att det ska vara mer pedagogiskt för nya användare. Självklart kan det bli lite förvirrade till en början för gamla användare men jag tror det kommer gå snabbt att lära sig navigera det nya gränssnittet.

Vidare finns det helt nya funktioner i det nya gränssnittet:

1. Sök program/grafiska element, nu kan ni söka på program och grafiska element. Om någon till exempel vill köra keywords för ett reseprogram väljer man bara kategori:resor och keywordpolicy:öppet. Alla program med dessa kriterier listas.

2. AdTool, skapa egna product feeds-baserade annonser utan förkunskaper inom html-kodning.

3. Segment-stege, annonsörerna kan skapa segment-stegar som automatiskt flyttar upp dig som affiliate när du uppfyllt de satta målen.

4. Bonus-mål, annonsörerna kan lägga upp bonusar som betalas ut när du upp fyller de satta målen.

Jag tror ni kommer gilla de nya funktionerna och förhoppningsvis hela gränssnittet. Jag har jobbat med det i ett par veckor nu och tycker det är mycket enklare och snabbare.

Mvh Anna
TradeDoubler
Support
TradeDoubler Support är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat