Ämne: Pay-Read.se
Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-16, 13:33 #23
olin olin är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2004
olin olin är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Originally posted by micke_nkpg@May 14 2005, 00:32
Jag har varit i kontakt med Pay Read i samband med att jag skulle använda det på en hem och skola sida. Där folk skulle kunna betala medlemsavgiften.
Det vara bara strul för att få detta att funka och ingen speciell hjälp fick man heller.
Det de skickade ut stämde inte, allt man skulle lägag dit för att få det att funka fanns inte osv..

Slutade med att vi inte har denna funktion förns det kommer något bättre och ett företag som kan hjälpa o leverera bra lösningar från början.
Tack för din feedback Micke! Den är dock aningen för svepande och luddig för att vi skall kunna göra något åt det du inte gillar. Eller för den delen bemöta din kritik.

Varken generellt eller i ert specifika fall känner jag igen oss. Om du hade tagit kontakt med oss hade du fått all den teknisk hjälp som behövs för att använda vårt system.

Vår grundteknik för kort- och fakturadebiteringar bygger på WebServices och kräver en del kunskaper i programmering.

Med våra moduler för osCommerce eller COXCO/Midicart är installationen är mycket enkel och kräver inga programmeringskunskaper.

Vi jobbar på att göra implementationen av vår betalsystem ännu smidigare, för att kraven på webbplatsernas tekniker skall vara så låga som möjligt.
olin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat