Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-15, 00:52 #58
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Lite skoj det där Thomas
Eget husdjur på balkongen har du fått dig.
Låter den dig komma fram, så du kan klappa den eller mata den ur handen?
Nope, vi solade tillsammans runt 2 timmar (se bild) på förmiddagen idag, under den tiden gjorde hon inga närmande och jag ville inte pressa henne till nåt. Hon går omkring obehindrat så länge jag sitter still men samtidigt är hon förhållandevis av-vaktande om jag rör mej snabbt eller eventuella ljud från gården uppstår. Hon tycks inte heller förstå vad som händer när jag fyller på vatten i hennes vatten skål (ett kliniskt rent askfat) osv ... :/ även om hon dricker ur detsamma när jag tittar på henne i smyg.

Citat:
citat: *Jag har räknat ut att äggen ska kläckas ungefär den 14 april.
källa: http://www.skolwebb.trelleborg.se/t_templa...ge____1006.aspx
mmm precis och även om hon nu inte är med ägg så lever duvor normalt i par har jag fått info om av en nära vän med kunskap om duvor! Dvs samtidigt som man skulle vilja ta bilen och köra iväg henne imorgon till nåt lugnt ställe och se om hon väljer att lämna mej så kanske pappa-duva sitter i närområdet och undrar vart frugan tagit vägen! ... Många tips, mycket att överväga innan man fattar beslut haha! Hur skall detta sluta ...

Citat:
Läste på den där duv-sidan Thomas presenterade tidigare. Kan man tydligen få salmonella bara av att röra vid dem :P
Jag har inte rört den än ... men om hon mot förmodan skulle komma och vilja att jag klappade henne så gör jag det utan att tveka.
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat