Flitig postare
|
|
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 358
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 358
|
"Kärleksbrev" kallar jag de avlånga breven från Bankgirot!
***
Vad gäller telefonnummer på hemsidan;
08 - 664 46 06
Jag kommer ALDRIG glömma det nummret! :-)
Vad jag menar är, företag säger att "vi ger bäst service" men ärligt, hur f*n kan dom veta det??? Har dom frågat alla sina kunder kanske? Det räcker med att EN kund vill ringa och verifiera eller fråga något så ljuger dom!
Ja... jag skiter väl i det.... Men vad jag tycker är konstigt är att företag som säljer varor väljer att göra det svårt för kunderna att kontakta dom!
Det finns ju en anledning till att man kan ringa till Ellos, Clas Ohlsson, Dustin och inWarehouse, för att nämna några!
Det är äver mitt förstånd hur man som företagare inte tycker sig ha råd med kundvård! :-) Det är ju mycket enklare att ta hand om sina befintliga kunder än att få nya!
Kan tillägga att jag inte har erfarenhet av företag man inte kan ringa till för jag vill inte göra affärer med någon man inte kan kontakta.
|