Citat:
Originally posted by pereje@Apr 28 2005, 02:26
Jag var i kontakt med Pay-Read i höstas och vad jag kommer ihåg av deras kortbetalningstjänst måste köparen inte registrera sig.
Kostnaden ligger på ungefär 4-6% av transaktionens värde. Inga månadskostnader eller startavgifter tillkommer.
Du måste ha ett företag för att få använda Pay-Read. Enskild näringsidkare fungerar alldeles utmärkt och det kan du bli på några dagar. Inga krångliga avtal med banken behövs, Pay-Read sätter inte pengarna direkt på ditt bankkonto.
För övrigt håller jag med grazzy, din svenska är verkligen inget att be om ursäkt för. 
Edit: Stavfel
|
Jag har varit i kontakt med Pay & Read i samband med att jag skulle använda det på en hem och skola sida. Där folk skulle kunna betala medlemsavgiften.
Det vara bara strul för att få detta att funka och ingen speciell hjälp fick man heller.
Det de skickade ut stämde inte, allt man skulle lägag dit för att få det att funka fanns inte osv..
Slutade med att vi inte har denna funktion förns det kommer något bättre och ett företag som kan hjälpa o leverera bra lösningar från början.