Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-13, 01:13 #47
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Originally posted by Altus Marcus Everflod@May 12 2005, 22:22

Jag har ingen större förhoppning, men om möjligt skulle jag önska att de följande diskussionerna här hålls på en konstruktiv och mogen nivå.
Kära vän, du har mitt mobilnummer och jag har skrivit via PM att du skall göra en polis-anmälan om du misstänker att någon gjort intrång i din dator, och att dom är välkommna att ringa mej. Det som har blivit publicerat i denna tråd är serverloggar, din ISP (telia) har motsvarande. Om Apache har buggar i logg-systemet kommer jag och polisen tillsammans med telia reda ut det.

Vi vill inte klandra någon utan var och en får lita på WN's (Apache/Linux) loggar, Apache är för närvarnade 1.3.27.

WN's tekniker är av namnet att döma inte helt sopren i skallen och vi skulle inte postat detta om inte allting var överensstämmande. Sedan har jag personligen hjälpt myndigheterna nämnda med att reda ut liknade fall så ett tips från mej, spara dina egna loggar direkt.

Det är ju din hem-ip och den ansvara ju du för, om nån som är inne i di/n/tt lägenhet/hus postar inlägg får ju du ansvara för det.

Thomas
Thomas är inte uppkopplad