Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-04, 18:33 #10
Bengts avatar
Bengt Bengt är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Bengt Bengt är inte uppkopplad
Supermoderator
Bengts avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by blixtsystems@May 4 2005, 16:42
Jag har inte tagit mig tid åt att kolla in funktionaliteten, men jag tycker sidan ser bra ut och är rätt överskådlig.
Men som Bengt sade ser den väldigt "mogen" ut, framför allt med den loggan ni har nu.
Jag kan se direkt att detta är ingen mötesplats för folk som gör elektronisk dansmusik som mig själv.
Men det går förstås inte att få ett utseende som tex såväl kyrkomusiker och death metal gitarrister trivs 100% med
Tack för titten.
Jo, men det är en mötesplats där även de som gör elektronisk dansmusik eller deth metal gitarrister är välkomna. Det kanske inte framgår tydligt? Men tanken med mötesplatsen är alltså att man inte bara ska möta sina egna "trosfränder" utan kunna byta tankar och erfarenheter över gränserna, så länge det handlar om musik. Sen är ju länkregistret heltäckande, alla sorters musiklänkar (så länge de är lagliga) finns där. Det med en "mogen design" tror jag man måste ha då, åtminstone i någon mån. Lättare att acceptera en design som man inte tycker är "cool" och trendriktig för innehållets skull, än för någon som verkligen störs av designen att stanna kvar. Svårt när det ska passa besökare mellan 8 och 100 år. (Den rätta loggan kommer snart.)
Bengt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat