Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-04, 13:23 #7
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Osorterade kommentarer:

Googlesökningarna är fula, bakgrundsfärgen ser ut som den är vald av mig.
SAM = otydligt vad det är.
Sätt title/alt på menyerna
Välja kategori när man lägger till länkar? Mindre jobb för er eventuellt.
Ingen respons på sidor när man gör saker, generellt dåligt (just i detta fallet measamusican.php)
Skriv ut vad som händer, det är viktigt.

Dåliga menyer. Undermenyer som inte syns förren man har klickat på dem. Sitemapen är bra.

Jag har allmänt lite svårt att navigera, jag vill gärna titta på din profil etc bengt, kanske en sida över "senast aktiva" eller "mest aktiva" så man kan hitta folk som "troligen är online" som man sedan kan prata med.
Medlemmar -> sökmedlemmar känns lite tamt, det är minst ett steg för mkt för att komma till en sökruta där man kan få "chansa" på ett användarnamn.
KNappen "ny relation" -- isch. Jag vill inte ha en relation med dig Bengt, det är inget personligt :) Kanske "jam-kompis" eller liknande i det här sammanhanget? :)

Utkorg på personliga meddelanden = mycket bra.

------

Jag kan testa hela dagen, det är väldigt mycket funktioner, det mesta är väl genomtänkt.

Allmänt tycker jag att ni kan förbättra två saker primärt, menystrukturen samt respons på det man gör. Annars ser det mesta väldigt bra ut.
Lägg till en "rapportera fel"-knapp någonstans och spara via den "referer" + state hos användaren så kan ni på ett enkelt sätt låta användare rapportera fel när de hittar dem.
grazzy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat