Ämne: Hjälp oss!
Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-17, 23:51 #16
Anders Anders är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Oct 2003
Anders Anders är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Oct 2003
Citat:
Ursprungligen postat av efa
Vad är "seriös"?
En sida som har lite mer allmänintressen än "Mina katter" eller "Semesterbilder" tycker jag nog kan anses som seriös.

Citat:
Originally posted by -efa@Nov 17 2003, 21:33
Vad är "kommersiell"?
Det är däremot intressant. Tar som exempel Bredbandsbolaget (B2). Man får enligt avtal inte sätta upp en server hemma för kommersiellt bruk. Men då man pratar med supporten så får man inget bra svar, inget konkret. Jag tycker nog att på denna punkt kan man säga som på den förra; Bara det finns ett allmänintresse i ämnet sidan behandlar.

Citat:
Originally posted by -efa@Nov 17 2003, 21:33
Vad är "sajt"?
Vad menar du med den frågan? Storlek, inriktning? Eller menar du var gränsen går mellan hemsida och sajt?

Citat:
Ursprungligen postat av efa
Och varför ska man själv "stå" för sajten? Som jag påpekade tidigare så är majoriteten av de som jobbar med webben faktiskt anställda på en byrå eller på ett företags informationsavdelning... Är man på en byrå behöver man inte stå för någon sajt överhuvudtaget utan kan alltid jobba med flera projekt; och är man på en informationsavdelning så kanske man bara är en av 10 som jobbar med samma sajt...
Man kan väl ta de sajter där man medverkat, dock lite mer än om man bara gjort en banner. Då kommer ju frågan, hur mycket? En betydande del, vad är det? Ska man ha ett sånthär system så måste man se över varje fall/person/medlem/sajt vilket kan ta lite tid.
Anders är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat