Ämne: Ebasar.se
Visa ett inlägg
Oläst 2005-04-26, 16:46 #5
MissBecciss avatar
MissBeccis MissBeccis är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2005
MissBeccis MissBeccis är inte uppkopplad
Nykomling
MissBecciss avatar

Reg.datum: Apr 2005
Tack för välkomnandet!

Jag var dum nog att haka på det där, dock ångrade jag mig omedelbart och mailade en annulering. Fick svar att jag kunde få det billigare om jag ville, men valde att inte svara på det eftersom jag tyckte det verkade lite oseriöst. Frid och fröjd.
Sen fick jag ett påminnelsemail om att jag inte hade betalat. När jag mailade och påpekade att jag sagt upp det sa han att det inte var möjligt, distansköplagen gäller tydligen bara privatpersoner (konstigt då att han i sina villkor hävdar att de följer distansköplagen eftersom han vänder sig till företag) Vad är det som gäller egentligen, även företag måste väl ha rätt att ångra sig?
Han hotar med inkasso nu, så jag får väl betala, men det tar emot...får väl se det som en läxa, nästa gång kollar jag innan jag anmäler mig till något.

Dessutom hittade jag ebasar.se på Nic-se´s deaktiveringslista...känns ju lagom seriöst.
http://www.nic-se.se/kundtjanst/deaktivering.shtml

Om han tror att han kan sälja den där skitsajten (ursäkta språket) för 150 000kr måste han vara bra dummare än jag trodde. Han råkar inte vara med här förresten, någon som vet?
MissBeccis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat