Visa ett inlägg
Oläst 2005-04-26, 16:22 #34
PeterW PeterW är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 44
PeterW PeterW är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 44
Hehe, yeah yeah. Alltså jag är 18 bast och har väl 10 års datorvana, men grejen är den att jag inte gillar att ha saker på flera ställen. Antingen så har man ALLT i datorn (vilket inte går, då man alltid får vissa kvitton osv i pappersform) eller så har man ALLT på papper (vilket är betydligt enklare gjort).

Ringde precis Skattemyndigheten, och min F-skatt och momsregistrering skulle vara klar om en vecka. Då blir det till att dra till banken och fixa ett konto för företaget snart alltså... Några tips gällande det? Ett konto för pengar som faktureras in, och ett konto där jag manuellt lägger över alla moms-pengar med jämna mellanrum, eller hur ska man göra tycker ni?
PeterW är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat