Visa ett inlägg
Oläst 2005-04-20, 09:04 #7
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Jag är tacksam för alla tips, vad skulle du vilja se när du kommer in? Någon samling?
Senast inlagda sidor? reklam, vad kommer vara både snyggt och bra för besökarna?
Det första jag tänker på är info om hur man gör en träfffsäker sökning då din sökfunktion
är mycket tungjobbad..

Utveckla din sökfunktion med fler alternativ, som den är nu så fungerar det inte
alls om man jämför med andra liknande sidor.. Sökte efter byggentreprenörer och testade
några olika alternativ och fick upp bland mycket få träffar bla:

- Webbutveckling och underhåll till låga priser och snabb service.
- Swnet En sida som drivs av en tonåring, den byggs hela tiden på och görs nyare hela iden.
- Festivalbussen turnéservice tillhandahåller ombyggda bussar anpassade för långa turnéer.
- Robocut Robotgräsklippare gräsklipparrobot autonom robot robomove automove byggsats elektronik BASIC Stamp slingstyrning GPS-robot
- Hogsupply Hojbyggen Zodiac Thunderbike Reservdelar mc-tillbehör. Vi har mycket god erfarenhet av hojbyggen. Välkommen att besöka oss!
- Bokningssystem efter era behov. Vi bygger bokningssystem som underlättar er vardag och sparar pengar och resurser.

Om din sida är som du säger en söksida till företag så skulle jag vilja se att man även kan söka på:
Företagsnamn, Sökord, Bransch, Postnr, Ort, Kommun, Telenr, Län samt hur man går tillväga
för att göra en bra och träffsäker sökning.

I tex byggbranschen så finns det ca 20.000 svenska företag men hur jag än söker så kan jag
bara hitta ett fåtal och de var inte lätt att hitta.

Där har du lite att fylla ut din framsida med..

Lycka till med sidan.

/ Tomas
Tomas B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat