Citat:
Detta är en fråga som jag anser har med sunt förnuft hos våra duktiga moderatorer att göra,
|
Personligen så hoppas jag att det har med sunt förnuft hos alla här och att det inte bara gäller moderatorer..
Citat:
Det innefattar naturligtvis även din signatur, eller är du undantagen?
|
Jag vet inte vilket ord du inte förstod då jag sa att det ska gälla alla.
Visst jag kan ge dig vilken som helst av mina 121 siter, anledningen till att jag inte gör det är att jag har blivit "bränd" förr genom att ge ut mina siter dvs olika personer eller copycats har sett en site och vilka de länkar till för att sen bygga egna med samma upplägg. Hur mycket jag har förlorat på det vet jag inte, troligtvis $10.000 och mer bara förra året..
Citat:
Du har inte funderat på att kvalitet kan komma från en medlem som kanske skrivit 10 inlägg samtidigt som det finns medlemmar som skrivit 100 inlägg som man inte ens orkar läsa för att man vet att det inte finns nåt läsvärt.
|
Nej det har jag inte behövt funderat på då jag trodde att det var självklart men nu får jag kanske fundera om..
Jag har inga som helst problem med att få inlägg bortplockade och jag behöver inte WN för att dra in PR eller mer pengar, det jag är ute efter är att knyta kontakter med andra här på WN för framtiden. Tycker för övrigt att det här är ett mycket bra forum med kompetenta personer och bra inlägg (inklusive moderatorer) men med en del oklara regler som inte gäller för alla utan bara för några enskilda personer som har gjort ett visst antal inlägg oavsett om det är 10 eller 100..
Keep up the good work!
Hälsningar,
Tomas
Över 10 år fulltid på Internet med massor av annonser..