Detta är en fråga som jag anser har med sunt förnuft hos våra duktiga moderatorer att göra, personligen ser jag reglerna som en riktlinje hur WN skall drivas men inga regler utan undantag.
Citat:
Exakt som du skriver som det handlar om...
Varför ska en person som inte ha skrivit ett smack nyttigt på forumet få möjligheten att vidga sina vyer och kanske få ett par sajter sålda ?
Det handlar om att ge och ta, om en person engagerar sig mycket i WN och kommer med innehållsrika och nyttiga inlägg så skulle jag aldrig i livet moderera om den personen skulle lägga ut att dom har en sida till salu.
Inleder man karriären med att försöka tjäna pengar eller sälja på WN så har man inte mycket att hämta hos mig iallafall, och jag tror fler admins/moderatorer håller med mig.
|
Håller helt med Håkan i detta svaret, mycket tänkvärda rader.
Vi har under tiden som jag har varit aktiv på WN sett massor av medlemmar komma och det enda dom har i åtanke med sin registrering på WN är att kunna utnyttja forumet för egen vinning, för att kunna göra reklam eller "sno" lite PR (när det gick tidigare).
Dom brukar dock tröttna ganska fort eftersom deras inlägg ofta hamnar i papperskorgen där det för övrigt ligger nästan lika många trådar som i "Domännamn till Salu".
Citat:
Nej nu måste jag börja skriva så jag kommer upp på eran "favorit lista"
|
Du verkar ha förstått precis vad det handlar om, att det är siffran som står för varje medlem med antalet trådar som har betydelse hur man blir respekterad.
Du har inte funderat på att kvalitet kan komma från en medlem som kanske skrivit 10 inlägg samtidigt som det finns medlemmar som skrivit 100 inlägg som man inte ens orkar läsa för att man vet att det inte finns nåt läsvärt.
Citat:
Tack för ett snabbt och enkelt svar, då hoppas jag bara att alla läser det här inklusive alla andra "Moderatorer" och att det här ska gälla Alla.. oavsett "rangordningen" på WN
|
Det innefattar naturligtvis även din
signatur, eller är du undantagen?
// Mats