|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Mar 2004
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Mar 2004
|
Jag har inte några större kommersiella webplatser men något som intresserar mig mycket är möjligheten av att tjäna pengar på just sådana. I nuläget så gör jag en liten marginell vinst på webplatsen i min profil och på sikt blir det förmodligen bättre.
Jag gillar skarpt den här idén att starta upp ett nätverk, antar att det är precis det Thomas håller på mig i skrivande stund sedan en tid tillbaka och jag tror även på att textlänkar är vad som kommer att gälla de närmaste åren när det gäller annonsering ur alla tänkbara synpunkter på Internet. Frågan är om du kanske är sent ute eller om allt är möjligt med rätt drivkraft och marknadsföring?
Det jag skulle kunna tänka mig, om det någonsin blir aktuellt, är att investera 10-20K i aktiebolaget, vara med och diskutera fram ett koncept och i ett senare skede jobba med kundtjänstbiten och möjligtvis om något år det ekonomiska.
Mina planer för de kommande åren är att arbeta för andra sommaren i rad i kundtjänst på Nordea (förmodligen de efterkommande 4 sommrarna också) och till hösten påbörja civilekonomutbildning här i Linköping. Pararellt med detta, kanske 10-20 timmar i veckan, har jag över för att arbeta med webprojekt.
Intresse finns, bara att maila eller skicka PM ifall det är något på gång.
|