Citat:
Starta-eget-bidragets längd är nu, enligt alla uppgifter jag har från de som ger ut bidraget, maximalt sex månader och en prövning sker redan efter tre månader.
|
Hej Bengt! (Den välsignade)
Jag vart lite bekymrad över dit inlägg och har hört mig för lite.
Jag gick i en starta-eget-kurs, en lite snabbare variant på 4 dagar för ca: 1.5 år sedan, då var det solklart med bidraget 6 månader, behövde man en förlängning så var det inga större problem. Men det var då det.
Eftersom det är helg och ingen på AF är anträffbar så pratade jag med en som har bidraget. Han har kört i 6 månader nu och begärde en förlängning av bidraget för några dagar sedan men fick till svar
-att det var minsann ingen lätt sak nu inte
Jag har tidigare uppfattat AF på ett liknade sätt som du gör, och jag gör det fortfarande :-) Jag har många exempel, men inget jag kommer att ta upp här. Det är hursomhelst bra att man kan haka på i bland när dom har sina "erbjudanden"
Citat:
Nästa alla som svarade levde på att sälja e-böcker.
|
Hejsan Andla
Det var faktiskt mitt första försök för länge sedan (har förträngt när) Jag försökte att kränga e-böcker om hur man tjänar pengar. Ironiskt :lol: Men då var man helt grön.
Citat:
Hej Ben.. Om du är ute efter att "leva" på nätet så glöm sverige och e butik till att börja med.. alldeles för små marginaler..
|
Tomas verkar vara en sån här som sitter i hammocken med en bärbar och bara gottar sig på vad affärerna ger :lol:
Jag försökte tidigare med att sälja e-böcker på den internationella marknaden. Visst gick det, men AJ vad jag brände mig. Det var, tyckte jag då, ett enormt tempo. All säljbrev och skrifter som skruvade upp tempot mer och mer mm, mm. men den tiden gav mig enormt mycket så nu när man är "återställd" så kanske man ska kika på ämnet en gång till :unsure:
Har du tipps, förslag idéer, länkar och dylikt får du gärna pm:a mig!
MvH: Bengt