Visa ett inlägg
Oläst 2005-04-09, 16:47 #2
tomas70 tomas70 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2003
tomas70 tomas70 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2003
Citat:
Originally posted by bompaholm@Apr 9 2005, 15:39
Är det någon som har fått deras betaltjänst?
Eller de håller på att utvecklar den och man bör söka efter annat?

Känns illa det här våra aktivaste månader till spillo då vi blivit försenade p.g.a deras leveranstider...
Trevlig helg!
Ja jag är en av dem som använder och kommer använda deras tjänster mer än jag gjort tidigare.
Jag är i kontakt med mypay ganska ofta och ja det har blivit rejäla förseningar och av orsaker som är beklagliga.

Jag vet orsakerna och anledningarna till denna kraftiga försening men det pågår en utveckling och dem är strax färdiga men något utlovat datum som jag fått vill jag inte gå ut med eftersom man inte kan vara säker på detta datum.
Men det har varit mycket problem med den nya versionen vilket är beklagligt.

Det kommer således en ny fruktansvärt imponerande version av deras tjänster och jag står själv och stampar i väntan på att denna ska släppas helt.
Trist är det när man kontaktar dem att inte få svar men så har det för mig bara varit de senaste 2 veckorna annars inga som helst problem alls med att dem inte hör av sig eller återkommer.
Jag har alltid haft en bra kontakt (Få undantag) med mypay´s ansvariga och det är beklagligt att du och kanske andra upplever detta.
Jag hoppas det ordnar sig för dig och även för mig / oss som går och väntar på denna nya version och den nya tekniken som dem arbetat fram och alla otroliga möjligheter vi som kunder kommer att ha med deras tjänster.
tomas70 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat