Citat:
Originally posted by TradeDoubler Support@Apr 6 2005, 16:08
Hej!
Du nämnde att du har flera siter och att du inte är helt nöjd med våra erbjudande. Det skulle vara värdefullt för oss att veta mer
exakt vad du inte är nöjd med. Jag vill gärna hjälpa dig att optimera dina intäkter. Utifrån de siter du har idag kan vi tillsammans titta på lämpliga lösningar.
Mvh Anna
TradeDoubler
Support
[email protected]
|
Visst ska du få veta det.
När jag ringer till er och frågar vad det kostar att vara med på tradedoubler och du säger till mig X kronor.
Sen ringer min vän och frågar samma sak och får då det till Y kronor.
Då X > Y, så finns det ingen anledning för mig att vara med.
Varför ska jag betala mer än andra? Speciellt i min egen bransch. Jag ser inte varför.
Visst kan jag förstå om t.ex. Boxman som varit med en längre period och är en av de bättre kunderna
får lite bättre deal, men det är en annan sak. Det hör inte till mitt exempel.
Sen kommer vi till nästa sak, jag frös nu programmet på tradedoubler för att
jag är i ett skede där jag anser att min sajt saknar otroligt mycket och måste göras om totalt.
Och det håller jag på med. Jag ville frysa kontot på tradedoubler i ca en månad och får då svaret
att det kommer kosta mig 10 tusen kronor för att ni ska trycka på "godkänn" så mitt program
körs igång igen, för alla uppgifter har ni redan.
Pfff, 10 tusen kronor för ett jobb som tar ett par sekunder om ens det.
Tillåt mig skratta, jag lägger hellre de pengarna på era konkurrenter då.
Lägger hellre ner 500 kr till varje sajt (som jag vet genererar bra) som jag vill köra
via en konkurrent till er. Innebär att det är ca 20 sidor då.
Och inte på tal om månadskostnaden som sagt... (men jag har förståelse för det dock inte att
det kostar olika beroende på vem det är ni har att göra med....)
Det är en början.
PS! Vill bara att ni sajtägare ska veta att jag även betalar 18 tusen kr innan för att gå med
i tradedoubler som annonsör. Och nu ska jag betala 10 tusen igen.