Citat:
Originally posted by Blue-Eye@Apr 3 2005, 19:02
Men herre gud vad trött jag blir. Det handlar om religion Zn4rK, om inte du gillar påven kanske andra gör det? Lika mycket som dem skiter i om din uppkoppling dör. Respektera andras åsikter och värderingar. Du kan väl iaf respektera hans bortgång och inte dagen efter spy galla över honom? Så fruktansvärd var han väl icke?
Jag är inte speciellt insatt i religion och jag har aldrig varit intresserad av det, men att debattera som du gör och nästan fira hans bortgång tycker jag bara visa på samma sak som jag är, okunnig.
|
Jag har aldrig firat hans bortgång. Och även du verkar missa en viktig sak,
Jag tycker att det är kanon att han var duktig och betydde mycket för måga. Men för mig betyder han inget.
Och även du säger mot dig själv om man kollar på vad jag har skrivit.
Jag har aldrig sagt att det är bra att han har dött, jag tycker dock att det är synd. Han var en bra människa. Men om det kommer en tyst minut som skall hållas vill jag inte medverka. Han var för mig obetydlig, då skall jag inte tvingas till att medverka på den punkten heller.
Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker.