Citat:
Ursprungligen postat av Zn4rK
Citat:
Originally posted by -nudie@Apr 3 2005, 18:35
ursäkta, zn4rk för att jag skrev kanske i taskig stil.
men jag tycker fortfarande som att det känns som att du bara skriver att du bryr dig för att försvara dig.
men nu vill jag inte bråka, förlåt säger jag istället.
|
Jo det är lugnt. Kanske även jag verkade grinig. Och visst skriver jag nu för att försvara mig, men det är klart att jag skall få göra, när folk missuppfattar mig.
Nudie, återigen drog jag en parallell. Innan ett brott begås anser jag att personer bör få lika mycket respekt som andra.
När det väl är gjort så sjunker de på min skala.
Påven var katolik, han trodde på sin religon.
Jag är datornörd, jag lever för min dator. (nja, men nästan)
Alla inriktar vi oss olika i livet. Det han gjorde var bra för många. Men det påverkade aldrig mig
|
Citat:
Originally posted by -Zn4rK@Apr 3 2005, 18:37
Citat:
Ursprungligen postat av nudie
ursäkta, zn4rk för att jag skrev kanske i taskig stil.
men jag tycker fortfarande som att det känns som att du bara skriver att du bryr dig för att försvara dig.
men nu vill jag inte bråka, förlåt säger jag istället.
|
Jo det är lugnt. Kanske även jag verkade grinig. Och visst skriver jag nu för att försvara mig, men det är klart att jag skall få göra, när folk missuppfattar mig.
Nudie, återigen drog jag en parallell. Innan ett brott begås anser jag att personer bör få lika mycket respekt som andra.
När det väl är gjort så sjunker de på min skala.
Påven var katolik, han trodde på sin religon.
Jag är datornörd, jag lever för min dator. (nja, men nästan)
Alla inriktar vi oss olika i livet. Det han gjorde var bra för många. Men det påverkade aldrig mig
|
Men herre gud vad trött jag blir. Det handlar om religion Zn4rK, om inte du gillar påven kanske andra gör det? Lika mycket som dem skiter i om din uppkoppling dör. Respektera andras åsikter och värderingar. Du kan väl iaf respektera hans bortgång och inte dagen efter spy galla över honom? Så fruktansvärd var han väl icke?
Jag är inte speciellt insatt i religion och jag har aldrig varit intresserad av det, men att debattera som du gör och nästan fira hans bortgång tycker jag bara visa på samma sak som jag är, okunnig.