Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-06, 21:00 #12
Anders Anders är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Oct 2003
Anders Anders är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Oct 2003
Citat:
Originally posted by Lastbryggan@Nov 6 2003, 18:22
En idé vore kanske att moderatorerna först fick godkänna nya trådar.
Vet inte om jag är ute och cyklar men då skulle det kanske bli med kvalitet på trådarna och man skulle slippa "starta eget" och "kolla min hobbysida"-trådarna.
Det blir ju en massa arbete för moderatorerna. Men däremot kan de ju ta bort trådar som de tycker inte hör hit ("kolla min hobbysida") och meddela medlemmen som skrev det.
Varför hör inte "starta eget" hit? Jag tycker att det har en viss relevans...

Citat:
Citat:
Lösning: skapa en betaltjänst där seriösa medlemmar pröjsar för ett medlemskap och slippar allt tjaffs & kan/vågar diskutera seriösa ideer?
Är gärna med och betalar, kanske kunde vara så att man fick ett "WN Gold" om man betalade och bara en "WN Light" med begränsningar vad det gäller inlägg, PM o.s.v.
Inte så dumt. Max antal inlägg på "WN Light" per dag.

Citat:
Tror att det är viktigt att ha en seriös diskussion om detta för att tillsammans kunna skapa något som vi alla har nytta av.
Håller med. Vi är ju alla medlemmar av en anledning. Man bör dock inte glömma att några av de nya medlemmarna som inte driver sin sida proffesionellt nu kanske siktar på att göra det i framtiden och därför blivit medlemmar. Att då mötas av nåt i stil med "vad kommer ni hit å ställer dumma frågor för?" är inte så kul, även om det kanske var befogat.
Anders är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat