Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-06, 20:22 #9
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: May 2003
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Är det bara jag som tycker att det blir mer och mer skitsnack på WN och inga seriösa diskussioner längre? Ser bara frågor som vi besvarat tidigare, personliga påhopp och irrelevanta inlägg nuförtiden.
Visst är det som du skriver, har märkt en tydlig tendens på att det "måste skrivas svar" även om "jag inte har nåt bra svar" I stället för att komma med en smily eller bara en spydig kommentar så borde man hellre låta bli att svara. Det skulle göra att det blev mer kvalitet på svaren, hellre ett bra svar är 14 fåniga kommentarer.

En idé vore kanske att moderatorerna först fick godkänna nya trådar.
Vet inte om jag är ute och cyklar men då skulle det kanske bli med kvalitet på trådarna och man skulle slippa "starta eget" och "kolla min hobbysida"-trådarna.

Citat:
Lösning: skapa en betaltjänst där seriösa medlemmar pröjsar för ett medlemskap och slippar allt tjaffs & kan/vågar diskutera seriösa ideer?
Är gärna med och betalar, kanske kunde vara så att man fick ett "WN Gold" om man betalade och bara en "WN Light" med begränsningar vad det gäller inlägg, PM o.s.v.

Tror att det är viktigt att ha en seriös diskussion om detta för att tillsammans kunna skapa något som vi alla har nytta av.

// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat