Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-06, 19:20 #7
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Är det bara jag som tycker att det blir mer och mer skitsnack på WN och inga seriösa diskussioner längre? Ser bara frågor som vi besvarat tidigare, personliga påhopp och irrelevanta inlägg nuförtiden.
det ena (skitsnack) behöver väl inte utesluta det andra. problemet ligger ju då snarare i bristen på seriösa diskussioner och inte i överflöd av skitsnack...?

Citat:

Lösning: skapa en betaltjänst där seriösa medlemmar pröjsar för ett medlemskap och slippar allt tjaffs & kan/vågar diskutera seriösa ideer?
vad skulle pengarna isåfall hjälpa till med? pengar att betala heltidsanställd som sitter och slänger ur sig seriösa diskussioner? näe. hårdare krav på vilka som tillåts vara här är nog minst...bättre
eventuellt kunde man ju isåfall skapa en del av forumet där endast vissa utvalda skulle "komma in"...

dessutom att bristen på seriösa diskussioner skulle bero på att man inte vågar diskutera seriösa idéer beror nog på andra saker än på att "oseriösa" personer är här. de 'professionella'/seriösa utvecklarna är ju isåfall ett större hot mot nya idéer som man vill vara ensam om att utveckla än de oseriösa...

Citat:
... eller vad säger ni som håller med mig (eller är det bara jag som tycker såhär?) ?
okej, nu höll jag kanske inte riktigt med dig. men ajaa.. nu kanske det bara är jag som tycker så istället