Visa ett inlägg
Oläst 2005-03-28, 16:03 #5
Raphaei Raphaei är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2005
Raphaei Raphaei är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2005
Citat:
Vilken mailserver är det du kör?
Ingen, det är därför jag startade den här tråden. Jag har noll koll på hur man får en fungerande webmail, trots att jag försökt söka genom nätet efter förklaringar och guider, men när det gäller webmail så verkar allt väldigt luddigt.

Citat:
Du kan ju läsa igenom reglerna här:
www.webmasternetwork.se/f24t3490.html
Speciellt punkt 5:
5. Angående medlemmars profiler så skall den innehålla en kommersiell hemsida. Detta för att undvika onödiga länkar i trådar för att beskriva sin hemsida, dessutom är det av allmänt intresse på WN att veta vem man diskuterar med.

Din hemsida ser mer ut att vara en privat hemsida, och det kanske är något annat forum du skall vända dig till i första hand?
Tack, men jag har faktiskt läst igenom reglerna. Anledningen varför jag registrerat mig här är för att skaffa mig en kommersiell hemsida. Och tro mig, jag har vänt mig till något annat forum i första hand.

[offtopic]
Jag får inte ihop den regeln riktigt. Visst förstår jag att man ska ha en hemsida, men varför kommersiell? Alla kommersiella sidor har inte information om vem ägaren är som person. Att kolla upp en persons hemsida för att ta reda på vem han är, eller vilken kunskap och kompetens han innehar, är två olika saker. Om folk tycker om att kolla upp vem de pratar med (vilket jag förstår då jag själv föredrar att göra likadant), är det inte lika bra att ha en hemsida där man har information om personen i fråga?
[/offtopic]
Raphaei är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat