Visa ett inlägg
Oläst 2005-03-27, 20:15 #6
Joels avatar
Joel Joel är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2003
Joel Joel är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Joels avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by David@Mar 27 2005, 18:44
MVGplus... När jag kommer dit undrar jag "hur många medlemmar finns det", "hur många uppsatser finns det", "vilken kvalitet är det på uppsatserna" osv.

Jag är en sån person som inte registrerar mig om jag inte verkligen vill använda en tjänst. Så jag kommer aldrig registrera mig på MVGplus eftersom jag inte kan avgöra om jag vill vara medlem. Om du förstår vad jag menar.

Sen rent generellt om såna här pyttesmå splashbilder... Jag undrar alltid hur communityt ser ut när man är där inne, men återigen är jag inte en sån som registrerar mig för att kolla efter. Jag tycker att splashbilden ska se ut som sajten gör och det ska vara möjligt att bläddra på sajten utan att registrera sig.
Ah, vi har valt splash-varianten. Jag tror det är för att "ägarna" vill att folk registrerar sig, eftersom det är det dom tjänar pengar på generellt sätt. Att nya medlemmar är mellan 500 och 1000 på skoldagar är inga dåliga siffror heller.

Ska dock försöka få upp lite statistik om antal uppsatser, medlemmar och sånt (som finns på insidan redan) även på utsidan, bra kritik i övrigt!
Joel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat