Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-06, 13:35 #3
Anders Anders är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Oct 2003
Anders Anders är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Oct 2003
Citat:
Är det bara jag som tycker att det blir mer och mer skitsnack på WN och inga seriösa diskussioner längre? Ser bara frågor som vi besvarat tidigare, personliga påhopp och irrelevanta inlägg nuförtiden.
Nu har jag ju inte varit medlem så länge, men jag ser tendensen. Att frågor som man tagit upp tidigare kommer upp igen är väl en förutsättning för att ett forum ska fungera, annars kommer ju aktiviteten att minska hela tiden eftersom man kan hitta svar pådet man söker. Det innebär att forum blir en förbrukningsvara, med jämförbara med en webbsida med fakta. Är inte meningen att man ska diskutera saker? Och att en ny medlem skulle läsa genom hela forumet innan han/hon postar tror jag ju inte på. :unsure:

Personliga påhopp är ju onödigt, men är det fel att det uppstår konflikter där en person kritiseras? Ibland är ju gränsen hårfin...

Irrelevanta inlägg? Ta bort Off Topic... Eller vad menar du med irrelevanta inlägg? :huh:

Citat:
Lösning: skapa en betaltjänst där seriösa medlemmar pröjsar för ett medlemskap och slippar allt tjaffs & kan/vågar diskutera seriösa ideer?
Visst är det en lösning, men då minskar ju säkert medlemsantalet en del... <_<

Citat:
... eller vad säger ni som håller med mig (eller är det bara jag som tycker såhär?) ?
Förstår din reaktion. "Problemet" kommer väl från att det är mer "oprofessionella" utvecklare som anslutit sig... som jag tex.
Anders är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat