Visa ett inlägg
Oläst 2003-04-05, 03:45 #5
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Och jag som missade alla inlägg, var det nåt otrevligt?

Mina klagomål mot box.se står kvar oavsett vad... Efter ett PM från fille97 så verkar det vara precis som fsdata/loopia m.fl säger. Per-Ola startar företag som säljer hosting, kör ett par månader & säljer därefter kunderna till andra bolag & skiter blankt i sina kunder. Det är viktigt att detta kommer ut till oss som jobbar med flera av de större sajterna i sverige och i vissa fall köper hosting av flera bolag... personligen tycker jag inte sånt här skall stödjas (visst, alla vill vi tjäna pengar, men inte på det här sättet!). Bojkotta box.se & alla andra bolag som kommer upp i framtiden med Per-Ola som ägare/VD!

Det verkar vara väldigt många som blir blåsta på det här (och jag tänker inte vara den som är kvar när han får för sig att höja trafikkostnaden femdubbelt utan att meddela sina kunder), däremot är jag gärna den som plöjer ner tusenlappar på jurister för att sätta stopp på skiten... Tyvärr så satt vi en sådan situation att vi inte kunde hitta en ny leverantör på 10 dagar att jag inte vågade bestrida fakturan (vem vill förlora x antal tusen per dag en tjänst ligger nere? Per-Ola hotade med att stänga av vår server... vad gör man?), men nästa gång...

Mvh, Tobias