Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Apr 2004
|
Om det finns en möjlighet att få reda på vem personerna är rent fysiskt så är det bästa att kunna ta upp en dialog med dem. Inga hot eller arga ord, utan lungt och stilla. Förkara att ni kanske blir tvungna att stänga ert forum eftersom ni måste följa lagar bla. bla. bla.
Det är en metod som har funkat bra för mig en gång i tiden då jag var ansvarig för ett Klotterplank. Lyckades spåra alla "sabotörer" på ett eller annat sätt och tog kontakt med dem personligen.
Efter det var det många av dem som ringde mig och vill ha råd i olika frågor. Värlen är ju inte bara svart eller vit.
Men om inte detta funkar kanske det går att göra någon stilannalys av hur personerna skriver. Upprepas vissa fraser t.ex. som är unik för dem. Det går kanske att ananysera deras inlägg och helt enklelt identifiera dem. När det är gjort så går det att lägga ut någon felrapportssida, så att de tror att något blev fel på sidan eller något liknande. Eller varför inte låta dem få en annan CSS-mall som gör sidan konstig.
|