Visa ett inlägg
Oläst 2005-03-17, 17:05 #17
hedberg hedberg är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Feb 2004
hedberg hedberg är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Feb 2004
Tänke bara berätta lite om utvecklingen i detta ärendet.

Killen har dömts i rätten, och har fått en ekonom tilldelad som skall sköta ekonomin. Henne har jag talat med, hon bara suckade och bad mig sända över papper. Sänder över allt (mail, beställning, faktura etc samt ett förklarande brev i detalj).

Hon förklarar att killens 30.000 i skulder hos KFM är bara början på ett gigantiskt isberg som är på intågande hos KFM.

När hon har fått papper och läst igenom så ringer hon upp och ber oss polisanmäla killen. Han har gjort sig skyldig till bedrägeri och försök till bedrägeri (han ville ju beställa mer).

Han skall tydligen upp i rätten igen i slutet av april, och hon ber mig polisanmäla honom så att det kommer upp i samma mål.

Det är ingen idé att gå till KFM, utan det är bättre att polisanmäla och begära ersättning för 468 kronor vilket är köpsumman. Det kostar ju inget att polisanmäla

Han har tydligen satt i system att köpa saker utan att ha avsikt att betala, jag kan ju inte publicera hans namn, adress och personnummer här, men det finns ju andra sätt för den som är intresserad av uppgifterna *hint hint*
hedberg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat