 |
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
|
Alla bolag har växtvärk och med tanke på antalet nöjda bbb-kunder så är du mer ett undantag än regel. Det är tråkigt att de inte fick ordning på din uppkoppling.
"Efter 5 - 6 samtal ger man bara upp."
Problemet när företag växer snabbt är att få tag på kompetent personal. Tycker du skulle ha sagt något i stil med "Jag har lång erfarenhet av datorer och jag vet att felet beror på er installation. Jag vill att ni skickar hit en felsökare." Då hade du fått en felsökare som hade tagit tag i det. Om personen på supporten hade sagt nej skulle du ha sagt "Får jag prata med din chef/överordnad".
Givetvis ska man inte som kund behöva göra detta men tyvärr blir det så med inkompetent personal.
|