Visa ett inlägg
Oläst 2005-03-12, 19:44 #108
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Sep 2003
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Originally posted by hnn@Mar 12 2005, 19:07
Jag sa inte att det skulel gå ut över hans barn. Jag sa att han valt yrket, och får tåla att folk ringer, mailar, hotar för att dom inte gillar han.
Jag vet massvis med folk som kastat sönder Göran Perssons rutor i Malmö, skurit sönder däcken på en viss tv-stjärnas bil, busringt till ett antal politiker...
Dom är offentliga personer, dom får stå för vad dom säger och gör.
Jag säger inte att det är OK att gå på familjen, det är fel.
Dom kan inte hjälpa att de har en av sveriges mest
Jag tycker det är fel att ge sig på familjen, det har jag inte sagt någonting annat om.
Bara att han valt sitt jobb, han valt att träda fram som frontfigur för APB. Då får han acceptera att bli behandlad så.
Skulle han sluta på APB ikväll, så skulle alla trackasserier mot han sluta på direkten, och dom skulle förmodligen ringa och säga att det var bra gjort...
Hans barn har inget med det hela att göra och bör givetvis lämnas utanför detta; likaså trakasserier och hot. Därmed är min - högst personliga - åsikt att det inte är något fel med att ringa honom direkt och säga vad man tycker om agerandet; speciellt om telefonnumret är publikt.

Sedan kan det faktiskt vara så att Bahnhof kände till och debiterade för den trafik som dessa servrar drog utan att vara medvetna om innehållet, framförallt inte på högre nivå. Om nu en tekniker längst ner i hierarkin kände till det hela, så behöver inte hans chef ha varit medveten om det.
jonny är inte uppkopplad