Visa ett inlägg
Oläst 2005-03-12, 15:44 #91
Marios avatar
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Marios avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Originally posted by Thomas@Mar 12 2005, 16:22
Citat:
Detta är varken Kazaa eller DC för er som inte förstått det ännu.
Jag har ingen som helst koll och har inte påstått mej veta nåt heller Men i mina ögon lutar det nog mer åt en annan typ av delning. Och jag försöker bara med logik jämföra med det som är vardag för många här på WN, dvs hosting av våra sidor och priset på det. En snabb huvudräkning så kan vi alla här på WN hyra in oss på dessa servers gångra våra behov med 10 och vi skulle ändå kunna driva ett av sveriges störsa sheard-hosting webbhotell vid sidan av utan att på långa vägar få problem med disk eller bandbredd.
Thomas
Detta var inte riktat mot dig Thomas utan bara en liten notis för dom som associerade "fildelning" till DC och Kazaa, aka. P2P.

Jag baserade min information på mycket säkra uppgifter.

Vad som även kan sägas är att självklart betalar dom inte för 1gbit hos banhof, det är inget man gör, bara räkna ut vad bandbredden, inte uppkopplingen skulle kosta, förutom hårdvaran. You get my point. Det är någon/några ansvariga som fixat en server, chefen kan mycket väl varit medveten om det. Detta är inte specifikt för det här fallet utan generellt för liknande servrar.
Mario är inte uppkopplad