Visa ett inlägg
Oläst 2005-03-10, 18:05 #16
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 991
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 991
Citat:
Originally posted by Thomas@Mar 10 2005, 18:56
Citat:
För att citera mej själv i denna tråd.
Citat:
Jo såvida nu inte det är anställda på bahnhof som ligger bakom detta så kommer detta ...
Humn okey det var nog så då haha!

Citat:
450 000 musikfiler
*Antalet musikfiler som gömts i superarkivet var så omfattande att det skulle ta 7,5 år att lyssna igenom allt.
*- Det handlar om ungefär 450 000 låtar och det tar ju ett tag att lyssna på, säger Pontén.
*- Vi har haft dem under uppsikt i ett halvår. Det här är ett av de största piratarkiven i Europa.
*Efter beslagen idag fortsätter jakten på personerna bakom superarkivet - och misstankarna riktas främst mot Bahnhof.
*- De här servrarna har så vitt vi vet stått mitt i lokalen, märkta med piratsymboler. Många anställda har varit engagerade i det här med att byta filer. Hur många vet vi inte än, säger Pontén.
*- Vi har klart för oss vilka individer som varit inblandade. Vem som är huvudmisstänkt får polisutredningen visa.
Mest av allt, "servrarna har så vitt vi vet stått mitt i lokalen, märkta med piratsymboler." Snyggt!

Thomas
Hoppas inga oskyldiga på bahnhof drabbas.
Då menar jag personer som jobbar där som har familj m.m. att försörja.
Hoppas inte bahnhof kommer drabbas ekonomiskt för detta, så bolaget måste stängas ner eller skära ner på personal för att några har sysslat med warez!
Johan H är inte uppkopplad