Medlem
|
|
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 162
|
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 162
|
Jag har också en liten otrevlig historia ang. bredbandsbolaget...
Jag ringde bredbandsbolaget för några veckor sedan för att säga upp mitt abbonemang när jag flyttar i slutet av maj. Sen för några dagar sedan slutar uppkopplingen fungera överhuvudtaget. Detta hör ju inte direkt till ovanligheten när man har bredbandsbolaget så jag funderade inte så mycket över det. Efter några timmar fick jag nog och ringde supporten. När jag väl kom fram meddelade de att de skulle skicka ut en tekniker som skulle kolla på felet.
Nästa dag ringer de tillbaka:
- Vi har råkat säga upp ditt abbonemang
- Jaha? (hur lyckas dom med det?)
- Det är ingen fara vi sätter igång det igen...
Vad bra tänkte jag tills jag får reda på att det kommer ta tio dagar att få igång det igen! TIO dagar?!
Jag vet inte riktigt hur de tänker men jag klarar mig iaf inte utan internet i tio dagar...
Numera sitter jag hemma hos flickvännen och surfar på hennes telia 500...
ARG blir man!!
|