Medlem
|
|
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 244
|
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 244
|
Det verkar som att det här är en het potatis, att det är fler som är drabbade både av Eniro och andra skummisar är klart.
Att problemet förmodligen är stort, vet Vi!
Men det tar så mycket tid, och en massa negativ energi går åt på telefonsamtal och brev.
- Ja, att hela dagen blir förstör och att det går ut över andra är bara en bonus.
Kanske borde det bildas någon form av organisation eller företag som bara behandlade frågor som dessa.
Det var någon som kläckte den idén på den här tråden....
Nä, fy f-n för svinpälsar som inget bättre har än jävlas med luft fakturor.
Ahhhhh nytt email från Ikasso firman:
Eniro´s ombud:
- Vad jag dock kan se är att
ni varit med i katalogen förra året och då betalat fakturan.
I avtalsvillkoren står att avtalet gäller tillsvidare.
Avtalet måste sägas upp för att det skall sluta gälla.
Jag har dock mottagit korrespondens mellan er och säljaren "namn" där ni ifrågasätter
summan på de produkter ni beställt.
MAT:
Ifrågasätter summan på de produkter ni beställt?????!!!
-Vad beställt????
Eniro är ju sjuka i huvudet....
Nu är jag så j-vla arg så nu skriver jag inte mer........
Fortsättning följer........
Feedback önskas.
|