Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-01, 19:37 #8
Emil_P Emil_P är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 1 088
Emil_P Emil_P är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 1 088
Jag anser personligen att TD är en mycket seriös aktör på marknaden, problemet är att dom är ganska dyra, vilket gör att många mindre företag/webbplatser inte har råda att använda sig av dem. Företagen betalar för i stort sett allt. En anslutningsavgift, en månadsavgift, en transaktionsavgift, eventuell supportavgift och till och med avgift för att lägga upp dem som nytt företag på deras startsida som man klommer till när man loggar in.

Jag har aldrig haft några problem med att jag fått för lite klick/leads (vad jag vet i alla fall), men däremot så har fler bolag jag marknadsför lyckats gå i konkurs, vilket har lett till att jag missat inkomster på mer än 12.000 kr. Dom verkar ha dålig uppföljning och kredit koll på de företag som dom släpper in i sitt system, och jag har ringt ett antal gånger till stackars Åse på TD, och varit lagom trevlig efter att de tagit bort mina inkomster från mitt TB-konto på grund av olika konkurser.

En annan sak som dom också borde införa är att företag som systematiskt betalar sina fakturor försent, vilket gör att man själv inte får pengarna i rätt utbetalningsperiod, borde få straffavgifter. Dessa borde vi webmasters få som plåster på såren.
Emil_P är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat