Visa ett inlägg
Oläst 2005-03-07, 19:13 #32
andla andla är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
andla andla är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
Själv så föredrar jag böcker i digital form med hjälp av TTS. Det är grymt skönt att luta sig tillbaka och lyssna. Eller ännu bättre om man ska följa instruktioner så blir det bara jobbigt att titta upp på skärmen och ner i boken och upp igen. Tackar vet jag TTS. Kan inte vara utan detta när det är längre text.

Vad gäller böcker, e-böcker, artiklar och information generellt så tror jag det fungerar som en drog för dom som vill prova internetmarknadsföring. Man läser och läser och förväntar sig ett AHA och tro på att det rullar igång. Därmed vill jag inte säga att det inte ger något att plöja igenom text. Man får inte underskatta hur mycket ideér det kan ge.

Jag säger som många säger på utländska forum:
test, test and test.
Detta inbär att man ska testa med allt man gör. Jag har t.o.m testat olika saker när jag går och handlar i affären.
Vad händer om man stoppar in stora citrusfrukter och små apelsiner i samma påse....
Jo att priset slås in för citrusfrukten istället för apesliner. Smäll på fingrarna men man lär sig på det.

Jag tror att den effektivste SEO metoden är att testa, läsa lite i forum och testa osv.

/Andla
andla är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat