Citat:
Originally posted by marcuss@Mar 5 2005, 21:13
Kom igen Thomas, du vet ju att inga kändisar skriver sina böcker själva trots att det är "deras böcker". Ta hjälp av en författare så é det kirrat.
|
Nja tror vi låter Stefan Ekberg sälja böckerna istället, Klockren indexreklam i ett forum med 2000+ webmasters borde va vara "target traffic", WN bjuder på det!
Jag har själv inte läst boken, men den är säkert bra för att på några timmar få en grundläggande bild.
Om jag själv gick i planerna att starta verksamhet på internet som nybörjare så hade jag inte fokuserat på en sak som kostar nån tusenlapp i månaden för att få företag som seologik eller motsvarande att utföra. Min uppfattning är att SEO kräver mer tid än unik kunskap och jag tror inte någon SEOfirma här säger emot.
Det SEO-firmor jobber med är att hålla sig uppdaterade om vad som i medel funkar bäst på alla sökmotorer. Samt att tar fram verktygen för att minimera tiden som krävs per kund.
Citat:
Jag bokar ett exemplar av "Förblindad av potentialen" påengång
|
Haha, finns inte nåt jag kan som inte redan finns att läsa på WN skulle jag tro. Internetmarknaden är så uppenbar för den som tar sig lite tid!
Sedan är det ju som alltid
"Bästa tjänsten vinner inte alltid", den som var först lever länge på det!
Thomas