Visa ett inlägg
Oläst 2005-03-02, 21:54 #7
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Ursprungligen postat av marcuss
Citat:
Ursprungligen postat av grazzy
Hon tittar på mitt konto och kan konstatera att jag har ringt och att jag har pengar. Sedan frågar hon mig när jag ringde senast (1 aug) varpå hon förklarar att mitt konto har "expired".

Jag förklarade under sansade former att hon nog fick förklara för sina chefer nu att skype just förlorade en kund :-). Så mitt mål för dagen är nu att sabba för skype så mycket som möjligt. Undrar om skype-sucks.com är ledig....
Alla köp på SkypeOut verkar vara tidsbegränsade beroende på inköpsdatum. På mitt SkypeOut-konto kan jag t.ex. läsa
"You have 147 days, until July 28 2005 , to use this credit."

Var ett tag sedan jag använde det nu men trots att jag ringde nu och kontrollerade om tidsfristen förlängst verkar det inte gjorts. Verkar därav inte, vad jag kan se, bero på när man använde det senast utan möjligen på inköpsdatum. I och för sig kan det ju vara så att det är viss fördröjning mellan deras databaser...
Jo, det är ju säkert möjligt att det är så markuss, men jag tycker ändå det är dåligt med tanke på att det inte kostar dem nåt att låta mig ha min kredit kvar. Mitt skype-konto som jag kan använda för att ringa andra skypeanvändare finns ju fortfarande.

Det är säkert så att det stog i nåt avtal jag klickade igenom, men jag förstår inte vad skype vinner på det här överhuvudetaget.
grazzy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat