|
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Jul 2004
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Jul 2004
|
Ser inte speciell ut enligt mig.
Vad du för tillfället har för namn på MSN är väll ganska oviktigt? Desto viktigare är ju vilken e-mail address du använder på MSN, om man nu skulle vilja kontakta dig.
Antar att du försöker sälja digsjälv som webdesigner på sidan, och då är det totalt ointressant om du gillar CSI eller inte. Mer relevant information vore kul, t.ex. hur länge du sysslat med design, och vilka program / språk du besitter färdighet i.
Att du har en counterstrikeserver på ditt lokala nätverk är ju extremt ointressant. Kan du inte skriva att du har IP 127.0.0.1 på din dator också. Så att vi vet om det.
För övrigt gillar jag inte när den jag eventuellt skall hyra in för ett jobb skyltar för mycket med att han spelar CS. Känns på något sätt som att majoriteten av dom timmar han redovisar till mig sedan kommer vara spenderade framför spelet. Sen kanske det inte är så... men det är så jag känner.
I din portfolio fanns:
1 st domän som du en gång har ägt, men sålt, och som du inte har designat, och som för övrigt länkar till en spelutvecklare som skriver:
"We haven't completed any games since the harddrive crashed."
6 st "Directory listing denied"
1 st .se domän där inget finns, och som dessutom inte ägs av dig
1 st länk tillbaks till den enda sida som du verkar ha gjort (den jag redan är på)
Gästboken finns inte, så varför ha en länk till den?
I ditt kontaktformulär står det:
"Var tydlig i rubriken, e-post meddelanden med otydliga rubriker tas bort utan att läsas."
För mig låter det som om du är ignorant. Fixa istället så att alla mail som skickas via din hemsida har "FRÅN MIN HEMSIDA" innan det subject som avsändaren väljer. Så slipper du varna folk om att det dom skriver skulle klassas som skräp vid första anblicken.
Ett tips för att verka lite seriösare, registrera din @webbstudio.com adress med passport så du kan använda den på MSN istället för en @msn.com adress.
Ditt kontonummer står längst ner på kontaktsidan. Skall man betala för att kontakta dig? Jag tycker det är bättre att skriva kontonummret på dina fakturor t.ex., eller iallfall i ett mail när det är dags för någon att betala. Ingen idé att skylta med det innan.
Hoppas inte du blir ledsen, skrev bara vad jag tyckte om sidan.
För övrigt tycker jag det är en fin domän du har.
|